Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Český Businessweek po čtyřech měsících skončil

Strategie informuje, že česká mutace amerického konkurenta Forbesu tady neuspěla.

Bloomberg Businessweek Česko

Obálka prvního vydání Bloomberg Businessweek Česko

Šumperská firma Smart Connections s okamžitou platností ukončila vydávání čtrnáctideníku Bloomberg Businessweek Česko. Na Twitteru o tom informuje Tomáš Skřivánek, ředitel divize Euro E15 vydavatelství Mladá fronta. Web Strategie téhož vydavatele navíc píše, že už začátkem měsíce redakci opustili tři ze čtyř redaktorů českého Businessweeku. Ten začal pravidelně vycházet teprve letos v lednu, v prosinci se uvedl dvěma speciály.

Šéfredaktorkou české mutace byla Kateřina Urbanová, která v roce 2008 spoluzakládala zmíněnou firmu Smart Connections a je také šéfredaktorkou jejího vlajkového časopisu Svět průmyslu. Vydavatelství Smart Connections se sídlem v Šumperku spolu s Urbanovou vlastní Lukáš Ševčík a Marek Rottenborn.

Redakce českého Businessweeku měla prostory v paláci Chicago na pražské Národní třídě. Redakční tým kromě šéfredaktorky Urbanové tvořil bývalý redaktor Eura a nato přispěvatel Reflexu, autor knihy o Andreji Babišovi Tomáš Pergler jako její zástupce, dále Kateřina Šantúrová, Markéta Fišerová Dvořáková a Kateřina Koubová, předtím redaktorka Mladé fronty Dnes. Obchodní tým byl téměř stejně početný – kromě Rottenborna a Zuzany Pochopové v něm dělaly Mona JanovskáLucie Hirschlerová – také toto duo dam přišlo z Eura.