V americkém Clevelandu byly vyhlášeny výsledky globální soutěže Content Marketing Awards a uznání směřuje díky pražské C3 Creative Code and Content i do Čech. C3 Praha se letos zúčastnila se dvěma projekty – s videem Why We Ride pro klienta Škoda Auto a s projektem Ten druhý život pro Komunitní centrum pro válečné veterány. Oba projekty se dostaly mezi finalisty v kategoriích Motivační video a Government Publication a kniha Ten druhý život zvítězila v kategorii Nejlepší užití fotografie.
„V naší síti je celkem silná tradice úspěchů na Content Marketing Awards, v roce 2016 jsme dokonce vyhráli jako nejlepší světová content marketingová agentura, a proto jsme hodně stáli o to, abychom v takhle prestižním prostředí uspěli i jako nejmladší a nejmenší pobočka,“ říká Andrej Štuk, kreativní ředitel C3 Praha. „Že se nám ze čtyř přihlášek podařilo proměnit dva shortlisty a získat cenu za nejlepší fotografii, je skvělé ocenění a moc si toho vážíme.“
Content Marketing Awards jsou největší a nejdéle běžící mezinárodní soutěží v tomto odvětví marketingové komunikace. Jsou spojeny s existencí Content Marketing Institutu a jménem jednoho z nejvýraznějších popularizátorů oboru Joe Pulizziho, kterého můžete znát třeba díky knize Killing Marketing. Soutěž má přes 80 kategorií, které dopodrobna zkoumají nejrůznější strategické i exekuční disciplíny. Většina z nich je už vyhlášena, ale hlavní kategorie jako agentura či projekt roku si organizátoři nechávají na zářijovou konferenci Content Marketing World.
Text je placenou propagací C3 Creative Code and Content Prague