Do 15. ročníku vstupuje soutěž aktivačních kampaní s novým názvem. Místo dosavadního Český direkt & promo to bude nově IMC Czech Awards. Chce tak ukázat větší sepětí s evropskou soutěží aktivačních kampaní IMC European Awards, kterou organizuje Integrated Marketing Communications Council (IMCC) při Evropské asociaci komunikačních agentur (EACA).
V Česku soutěž dál pořádají Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ) a sekce Aktivačních agentur Asociace komunikačních agentur (AKA). Zůstává, že čeští vítězové se budou nominovat do zmíněného evropského klání. „Chtěli jsme jasně deklarovat návaznost obou soutěží a současně ukázat, že naši vítězové míří do Evropy,“ přiblížil výkonný ředitel ADMEZ Tomáš Hájek.
Patnáctý ročník cen pro aktivační agentury započal, přihlášky je možné posílat přes web do 2. dubna. Počet kategorií mírně klesl z třinácti na jedenáct. Od poloviny dubna do poloviny května proběhne dvoukolové hodnocení soutěžních prací porotou. Slavnostní vyhlášení vítězů přijde tradičně začátkem června. Poté se vítězové české soutěže budou registrovat do evropského klání.
Ředitelem soutěže IMC Czech Awards zůstává Ondřej Gottwald, zástupce agentury Garp Integrated v sekci Aktivačních agentur AKA a zároveň předseda Integrované marketingové komunikace Evropské asociace komunikačních agentur (IMC/EACA). Předsedkyní poroty bude opět Naďa Šolcová, zakladatelka Win-win Institute.
Rok 2016 byl pro české aktivační agentury na evropských cenách nejúspěšnější. Připomeňte si