Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Český Forbes prodal v září skoro 14 tisíc výtisků

Česká verze magazínu o byznysu a ekonomice Forbes zaznamenala dosud nejvyšší prodeje. Podle předběžných neoficiálních čísel, které dnes zveřejnila redakce, si minulý měsíc koupilo vydání s titulní stranou Buď bohatý celkem 13 942 lidí, z toho 8 799 na stánku, 3 143 formou předplatného, 2 000 pak tvoří tzv. ostatní prodej (pro Letiště Praha a další velké klienty).

Obálka českého Forbesu ze září 2012

Takto vypadá obálka, po které na stánku sáhlo - a zaplatilo - skoro devět tisíc lidí

Podle kanceláře ověřování tisku ABC prodával Forbes v srpnu 11 367, v červenci 11 444, v červnu 10 978 a v květnu - za kdy měl první oficiální čísla - to bylo 10 622 výtisků. Počet kupujících na stánku zatím osciloval kolem 6 až 7 tisíc. Časopis vychází od loňského listopadu.

Podle šéfredaktora magazínu Petra Šimůnka prodej Forbesu na českém trhu zatím překonává všechny plány vydavatelství Business Consulting & Media, které před českou mutací uvedlo tu na Slovensku. Časopis ve své české edici 30 a ž 40 % obsahu z amerického a celosvětového vydání, přes 60 % tvoří zprávy z českého byznysu.

Forbes má k dnešnímu dni 24 mezinárodních mutací, posledním přírůstkem byl v září letošního roku Forbes Mexico. V USA vychází od roku 1917 a spolu s Forbes Asia a Forbes Europe má přes 5 milionů čtenářů. Server Forbes.com má měsíčně přes 30 milionů uživatelů.