Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Český Google si znovu vybral MindShare, Adwood a Konektor nahradily Symblaze

Výsledky tendrů, které v lednu vyhlásila česká pobočka amerického Googlu, zpola změní její marketingové zastupení.

Plánování a exekuci mediálních kampaní Googlu bude nadále zajišťovat agentura MindShare, kreativu od 1. března nově dodají agentury Adwood a Konektor. Takové jsou výsledky výběrových řízení, které v lednu vyhlásila česká pobočka amerického internetového gigantu.

„Agentura MindShare, se kterou Google spolupracoval již v minulosti, zvítězila díky propracované strategii a kvalitnímu týmu. Agentury Adwood a Konektor, které nahradí stávající kreativní agenturu Symblaze, uspěly díky vyvážené kombinaci strategického uvažování, neotřelých komunikačních nápadů a silnému týmu,“ oznámila firma.

Tendr na mediální agenturu byl vypsán 19. ledna 2011 s cílem zmapovat možnosti na českém trhu. Zúčastnily se ho agentury Mindshare, OMD, Carat a MediaCom.

Výběrové řízení na kreativní agenturu bylo vyhlášeno 21. ledna 2011 a zúčastnilo se ho celkem šest agentur: Symblaze, Konektor, Young & Rubicam, Lemmonade, Adwood a Saatchi & Saatchi.

Základem obou tendrů byly praktické případové studie, přičemž Google chtěl progresivní a invovativní přístup k marketingové komunikaci.