Řízení Českého institutu reklamní a marketingové komunikace, vzdělávací instituce zřízené Asociací českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK) a Vysokou školou mezinárodních a veřejných vztahů, se ujal Dominik Hrodek, zástupce ředitele digitální agentury DarkSide. Vystřídal Romana Němce, který institut vedl od roku 2001. Hrodek chce změnit formát odborných kurzů marketingu a PR, jež institut nabízí, konkrétně nabídnout kratší intenzivní formy, jednodenní, a to od podzimu. V institutu učí padesátka předních českých marketérů.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli