Inzertní listy Český Metropol mají nové obchodní zastoupení

Mediální agentura New Light a vydavatel Metropolu Jiří Morštadt chtějí docílit „podstatného obchodního a marketingového posílení pozice týdeníků Metropol na českém novinovém trhu“.

Inzertní týdeníky Český Metropol bude exkluzivně obchodně zastupovat mediální agentura New Light. Její majitel Martin Frolík a vydavatel Metropolu Jiří Morštadt chtějí docílit „podstatného obchodního a marketingového posílení pozice týdeníků Metropol na českém novinovém trhu“.

Bezplatně distribuované inzertní noviny Český Metropol s celostátní působností vydává teplická společnost s ručením omezeným Metropol Management. Vlastní ji pražské občanské sdružení European Publishers Association, a to prostřednictvím akciovky European Press Holding, kterou majitelé označují za „mediální skupinu“.

Obchodní ředitel společnosti New Light Tomáš Rek tvrdí, že noviny jsou „ryze české“ a jsou „nejmodernějším novinovým projektem současnosti“.

První z titulů Metropolu - jeho liberecká mutace - poprvé vyšel v prosinci 2007 (viz oficiální historie titulu). Za každý další rok skončilo hospodaření Metropol Management ztrátou: loni činila 2,6 milionu korun, předloni 4,3 milionu, rok předtím 1,9 milionu.

Sdílejte