AdMarket.cz, prodejce online reklamy skupiny Miton, se rozrůstá o novou pobočku AdMarket.sk, která sídlí nedaleko slovenské Žiliny. Jejím cílem postupně rozšířit portfolio, potažmo návštěvnost.
Stěžejním portálem, stejně jako v ČR, momentálně je nákupní rádce Heureka.sk. Server, který na Slovensku odstartoval před dvěma lety, je lídrem oboru s téměř 500 tisíci návštěv měsíčně. Do portfolia v sousedním zemi patří také půl roku běžící tamní verze portálu o vaření Varenie.sk (55 tisíc návštěvníků měsíčně).
„Rychlý vzestup obou výše zmiňovaných portálů poukazuje na stále ne zcela využité příležitosti, které Slovensko skýtá pro svého západního souseda nejen v oblasti online marketingu,“ oznámila společnost.
Ředitelkou AdMarket.sk se stala Denisa Olšavská, která se internetovému marketingu věnuje téměř deset let, zkušenosti získávala převážně na českém trhu.
AdMarket.cz, specializující se na prodej online reklamy na partnerských serverech, webech a portálech, v současné době registruje přes 2,3 milionů návštěvníků měsíčně.