Český projekt pro tvorbu digitálních letáků a katalogů ecPaper změnil majitele. Od agentury Digital Media Publishing ho koupila česká společnost Opportunus, kterou vlastní a řídí Tomáš Varoščák. Pražský Opportunus v oblasti online katalogů a letáků působí 10 let, dodává řešení do šedesátky zemí světa.
„V nástroji ecPaper vidíme obrovský potenciál. Velcí i menší retailoví hráči přesouvají své komunikační aktivity i byznys jako takový stále více do online prostředí a ecPaper pro ně představuje ideální komunikační nástroj a zároveň prodejní kanál,“ říká k akvizici provozní ředitel a zástupce generálního ředitele společnosti Opportunus Jiří Sládek. Ten dřív pracoval v mediální sféře - pro Evropu 2 nebo televizi Nova.
Nástroj ecPaper pomáhá hlavně obchodním a výrobním firmám, které své zboží nabízejí i pomocí katalogů. Využívají ho například Peugeot ČR, Dedra nebo Sparkys. Mění běžné katalogy v PDF na interaktivní prodejní nástroje, propojuje je přímo s e-shopy nebo s měřením Google Analytics. Pod novým majitelem se má rozšířit o další nové funkce.