Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Český projekt Kolo na operák rozšiřuje možnosti ekologické mobility

Firmám se nově nabízí možnost pořízení kol a elektrokol metodou operativního leasingu.

Elektrokolo

Elektrokolo

Zpřístupnit kvalitní značková kola a elektrokola firmám a dalším subjektům a podpořit tak ekologickou mikromobilitu, to je cílem startupu Kolo na operák, který nabízí kola a elektrokola na operativní leasing. Firmy mají možnost poskytnout svým zaměstnancům pohodlný a zároveň ekologický způsob cesty do práce s minimálními finančními náklady a starostmi o údržbu.

Ve střední Evropě jde o první projekt, který na operativní leasing nabízí klientům kola a elektrokola. „Lidé si na leasing běžně pořizují auta, není tedy důvod, proč by to takto nemohlo fungovat i s koly,“ vysvětluje zakladatel a majitel projektu Michal Bařina. „Klient si na našem e-shopu vybere typ kola a značku, která se mu líbí, a o vše ostatní, včetně dodávky, servisu a zabezpečení, se postaráme my,“ dodává. V ceně operativního leasingu je jak samotné elektrokolo, tak i jeho pojištění proti krádeži nebo poškození, kompletní servis, mobilní aplikace a inteligentní nabíjecí stojan.

„Hlavní výhodou pořízení kola a elektrokola na operativní leasing je to, že zákazník má neustále přístup k nejnovějším modelům. Vzhledem k tomu, jak rychle se trh s koly a elektrokoly vyvíjí, je zbytečné investovat vysoké částky do koupě modelu, který bude během pár let zastaralý,“ říká Bařina. Služby mohou využít především firmy jako atraktivní zaměstnanecký benefit, kterým svým zaměstnancům usnadní cestu do práce a zároveň jim nabídnou ekologický a pohodlný způsob dopravy. Projekt se však zaměřuje také na hotely, půjčovny kol a sportovní střediska, která hledají způsob jak rozšířit svou nabídku aktivit pro zákazníky. Těm Kolo na operák poskytne kompletní flotilu elektrokol včetně servisu a dalších služeb.

Kolo si mohou lidé objednat na nově spuštěném e-shopu firmy. Vybírat si mohou z mnoha typů a druhů kol a elektrokol, nechybí zde prestižní značky silničních, horských či městských modelů. V portfoliu jsou značky Bianchi, Ghost, Festka, KTM, Rockmachine a další. Nabídka umožňuje filtrovat podle typů kola, značky i výší splátky. Kolo na operák rovněž spolupracuje s více než s 30 největšími obchody s jízdními koly v Česku, kde je rovněž tato unikátní služba nabízena.

Součástí projektu je také cyklistický web Kolotipy.cz. Ten byl opětovně spuštěn v novém kabátě a jeho provozovateli se stali publicista Daniel Dočekal a Michal Bařina. Web nabídne čtenářům užitečné rady kam s kolem vyrazit, jak se na jízdu vybavit, řadu tipů a triků pro samotnou jízdu a informace o nových trendech ze světa elektromobility a mikromobility.