Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Český rozhlas Dvojka: Je jaká je

Kampaň doprovází inovovaný staniční claim “Na vlně pohody”. Odstartuje v druhé polovině března a potrvá do poloviny května.

Český rozhlas Dvojka: Je jaká je (billboard)

Český rozhlas Dvojka: Je jaká je (billboard)

Český rozhlas Dvojka: Je jaká je (tiskový inzerát)

Český rozhlas Dvojka: Je jaká je (tiskový inzerát)

Český rozhlas Dvojka: Je jaká je (tiskový inzerát)

Český rozhlas Dvojka: Je jaká je (tiskový inzerát)

V souvislosti s únorovými programovými změnami stanice ČRo Dvojka spouští Český rozhlas produktovou reklamní kampaň “Je jaká je”.

Základním prvkem kampaně je propagace dopoledního tříhodinového bloku nazvaného Je jaká je, který se vysílá ve všední dny mezi devátou a dvanáctou hodinou. Tvářemi kampaně jsou samy moderátorky pořadu – Martina Kociánová, Eva Kvasničková, Stáňa Lekešová a Marie Retková.

V rámci tiskové inzerce a dalších vhodných mediatypů bude kampaň doplňkově komunikovat i nové ranní pořady Dobré ráno, Česko, Dobré a ještě lepší ráno a také sobotní pořad Karel Gott – Zpátky si dám tenhle film, který moderuje mistr osobně.

„Dvojka je naší druhou nejposlouchanější stanicí, proto jsme její reklamní kampaň zařadili mezi naše letošní marketingové priority. Cílem kampaně je především upozornit na programové novinky stanice, přilákat k poslechu stanice nové posluchače a upevnit zájem u těch stávajících“, vysvětluje René Zavoral, ředitel Odboru komunikace a vnějších vztahů Českého rozhlasu

Kampaň doprovází inovovaný staniční claim “Na vlně pohody”. S ohledem na cílovou skupinu stanice a především samotného pořadu je kampaň zaměřená více na ženy, nikoli však výhradně. Typičtí posluchači Dvojky preferují podle průzkumu agentury Datamar mluvené slovo, které jsou ochotni pozorně poslouchat. Primární cílová skupina stanice je ve věku od čtyřiceti do sedmdesáti let, ve struktuře posluchačů převažují ženy.

Kampaň odstartuje v druhé polovině března a potrvá do poloviny května. Mediamix tvoří zejména tisková inzerce a outdoorové plochy, jako billboardy a lavičky po celé ČR. Vizuály se objeví i na rámečcích ve vagónech příměstské vlakové dopravy, v dopravních prostředcích MHD a v síti kadeřnictví společnosti Face up Media.

Kromě inzerce byl vyroben také televizní spot, který bude kromě České televize vysílán i v síti LCD obrazovek v rámci zdravotnických zařízení a státních úřadů po celé ČR.

Novinkou mezi komunikačními nástroji bude instalace vizuálu také na firemní a přenosové vozy Českého rozhlasu. Samozřejmostí je i zesílené selfpromo v programu stanice.

Autorem kreativy kampaně je pražská agentura AnFas.