Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Český rozhlas 6: Naše vysílání vás neuklidní

Tváří kampaně je šéfredaktor stanice Daniel Raus.

Inzerát Českého rozhlasu 6

Celoplošná analyticko-publicistická stanice Český rozhlas 6, vysílající na středních vlnách, spouští v těchto dnech reklamní kampaň zaměřenou na propagaci stanice a vybraných pořadů ve vysílání. V této souvislosti vydává nový newsletter i speciální noviny [stáhnout v PDF], ukázku toho, co se ve vysílání této analyticko-publicistické stanice v poslední době objevilo.

Reklamní kampaň, jejíž vizuál se nese v duchu motta „Naše vysílání vás neuklidní“, si klade za cíl upozornit na existenci stanice, která svým zaměřením nemá v českém éteru konkurenci a jejíž programová nabídka je určena především náročným posluchačům mluveného slova.

Propagační aktivity, prostřednictvím kterých chce Český rozhlas 6 jedinečnou formou nabídnout ukázky vybraných pořadů stanice s atraktivními aktuálními tématy, jsou pojaté především jako akviziční direct-mailové akce zaměřená na oslovení nových posluchačů a přátel stanice.

Průřez týdenní programovou nabídkou Českého rozhlasu 6 se tak objeví mimořádně v tištěné podobě ve formě speciálních dvanácti stránkových novin jako inzertní příloha pro všechny předplatitele časopisu Respekt. Současně s tím bude toto speciální vydání novin rozesíláno i v elektronické podobě jako příloha nového newsletteru „Daniel Raus doporučuje“ všem stávajícím i nově osloveným potenciálním posluchačům.

Direct mailovou akci doplňují v rámci mediamixu také inzeráty ve vybraných periodikách s odpovídající cílovou skupinou potenciálních posluchačů.

Novinkou pro posluchače je bezesporu možnost naladit si vysílání stanice na běžných mobilních telefonech s připojením Wi-Fi nebo s datovým paušálem z mobilního rozhraní internetových stránek bez nutnosti stažení speciální aplikace.