Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

Český rozhlas chystá kampaň na Radiožurnál, za její přípravu dá až 3,5 milionu Kč

Tendru se mohou zúčastnit firmy, jež měly v posledních třech letech obrat aspoň 5 milionů Kč.

Lucie Výborná a Jan Pokorný se vracejí na Radiožurnál, i do kampaně (foto: Český rozhlas)

Lucie Výborná a Jan Pokorný se na přelomu roku vrátili na Radiožurnál i do kampaně. Foto: Český rozhlas

Vlajková loď veřejnoprávního rozhlasu, jeho první okruh Radiožurnál chystá reklamní kampaň. Jeho přípravou a provedením chce rozhlas pověřit externí firmu, kterou shání v tendru, vypsaném dnes. Maximální hodnota veřejné zakázky je 3,5 milionu Kč.

V ceně je grafický návrh kampaně, návrh, která média pro ni použít, či koncept spotu do vysílání České televize. Tendru se mohou zúčastnit firmy, které měly v posledních třech letech obrat aspoň 5 milionů Kč. Obálky se budou otevírat 9. srpna.

Poslední kampaň na Radiožurnál běžela na sklonku loňska. Už tehdy ředitelka zpravodajských stanic Českého rozhlasu Hana Hikelová říkala, že letos proběhne kampaň větší.