Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Český rozhlas Plus se ptá na pravdu, chudobu, migraci i smrt

Kampaň stanice mluveného slova veřejnoprávního rádia stojí na významu dělených slov.

Stanice mluveného slova Český rozhlas Plus se prostřednictvím typografické kampaně prezentuje jako médium, které umí klást správné otázky. Na začátku každého vizuálu v kampani odkazuje slovo proč na slogan Plusu Když chcete vědět proč a zároveň otevírá konkrétní téma jako chudoba, pravda, průmysl, migrace, smrt, práh, pryč a plus. Klíčovým vizuálním prvkem je rozdělení následujícího slova do dvou řádků, které v něm otevírá skryté významy a možné nové interpretace.

„Cílem této kampaně je zvýšení znalosti značky stanice Český rozhlas Plus. Naše posluchače spojuje zájem o aktuální dění v širších souvislostech, mají rádi analýzy a komentáře a zajímají se o politiku, ekonomiku, vědu i dění doma a ve světě,“ říká šéfredaktor Plusu Petr Šabata. Kampaň, která vznikla inhouse, využívá tiskovou inzerci, internetu a sociálních sítí i velkoformátových obrazovek v Praze a Brně.

Český rozhlas Plus: Plus

Český rozhlas Plus: Plus

Český rozhlas Plus: Pravda

Český rozhlas Plus: Pravda

Český rozhlas Plus: Smrt

Český rozhlas Plus: Smrt

Český rozhlas Plus: Práh

Český rozhlas Plus: Práh

Český rozhlas Plus: Chudoba

Český rozhlas Plus: Chudoba

Český rozhlas Plus: Průmysl

Český rozhlas Plus: Průmysl

Český rozhlas Plus: Migrace

Český rozhlas Plus: Migrace

Český rozhlas Plus: Pryč

Český rozhlas Plus: Pryč

Proč

  • Klient: Český rozhlas
  • Značka: Český rozhlas Plus
  • Mediamix: tisk, online, out-of-home
  • Copywritter: Petr Stančík
  • Animace videí: Vladimír Staněk
  • Grafika: Jakub Šolín, Michaela Doležalová, Petra Komárková