Stanice mluveného slova Český rozhlas Plus se prostřednictvím typografické kampaně prezentuje jako médium, které umí klást správné otázky. Na začátku každého vizuálu v kampani odkazuje slovo proč na slogan Plusu Když chcete vědět proč a zároveň otevírá konkrétní téma jako chudoba, pravda, průmysl, migrace, smrt, práh, pryč a plus. Klíčovým vizuálním prvkem je rozdělení následujícího slova do dvou řádků, které v něm otevírá skryté významy a možné nové interpretace.
„Cílem této kampaně je zvýšení znalosti značky stanice Český rozhlas Plus. Naše posluchače spojuje zájem o aktuální dění v širších souvislostech, mají rádi analýzy a komentáře a zajímají se o politiku, ekonomiku, vědu i dění doma a ve světě,“ říká šéfredaktor Plusu Petr Šabata. Kampaň, která vznikla inhouse, využívá tiskovou inzerci, internetu a sociálních sítí i velkoformátových obrazovek v Praze a Brně.
Proč
- Klient: Český rozhlas
- Značka: Český rozhlas Plus
- Mediamix: tisk, online, out-of-home
- Copywritter: Petr Stančík
- Animace videí: Vladimír Staněk
- Grafika: Jakub Šolín, Michaela Doležalová, Petra Komárková
Sdílejte