Český rozhlas představil své nové logo, od studia Marvil

Značku tvoří stylizované, přerušované písmeno R, inspirací byly ekvalizérové křivky.

Nové logo slavnostně odhalil generální ředitel rozhlasu Peter Duhan

Nové logo slavnostně odhalil generální ředitel rozhlasu Peter Duhan

Český rozhlas dnes po poledni na tiskové konferenci ve svém pražském sídle odhalil novou podobu svého loga a korporátní identity. „Chtěli jsme navrhnout co nejabstraktnější podobu, která bude k rozhlasu odkazovat,“ podotkl Pavel Zelenka ze studia Marvil, které novou značku a vizuální styl navrhlo, po vyhraném tendru.

Logem je stylizované, přerušované písmeno R. „Inspirací byly ekvalizérové křivky, které se používají na mixážních pultech,“ řekl též. Základní barva je tmavě modrá, Radiožurnál má nejvýraznější červenou, třeba nová stanice mluveného slova Český rozhlas Plus oranžovou. Přitom bude používat písmo AG Book Pro [viz video výše].

Vytvoření všech log a všech manuálů vyjde rozhlas na 2,2 milionu Kč. Částku za implementaci zatím nezná, odhaduje 5 milionů - vizitky, autopark, budovy v Praze i 11 regionech. Implementace má trvat zhruba rok. Rozhlas také zveřejní všechny zbylé návrhy, které se soutěže grafických studií o tuto zakázku zúčastnily.

Studio Marvil dělalo redesign časopisu Euro, navrhlo turistické logo České republiky Czech Republike či tvoří podobu časopisu Typo.

Logo Českého rozhlasu

Logo Českého rozhlasu

Logo Českého rozhlasu

Loga stanic Českého rozhlasu

Logo Českého rozhlasu

Logo Radiožurnálu

Logo Českého rozhlasu

Logo Českého rozhlasu

Logo Dvojky

Logo Českého rozhlasu

Logo Českého rozhlasu Vltava

Logo Českého rozhlasu

Logo Českého rozhlasu Plus, nové stanice mluveného slova

Logo Českého rozhlasu

Logo Českého rozhlasu Region

Logo Českého rozhlasu Region

Logo Českého rozhlasu Region

Logo Českého rozhlasu užité na materiálech

Logo Českého rozhlasu užité v mobilních přístrojích

Logo Českého rozhlasu užité na mikrofonech

Logo Českého rozhlasu užité

Logo Českého rozhlasu užité

Sdílejte