
Nové logo slavnostně odhalil generální ředitel rozhlasu Peter Duhan
Český rozhlas dnes po poledni na tiskové konferenci ve svém pražském sídle odhalil novou podobu svého loga a korporátní identity. „Chtěli jsme navrhnout co nejabstraktnější podobu, která bude k rozhlasu odkazovat,“ podotkl Pavel Zelenka ze studia Marvil, které novou značku a vizuální styl navrhlo, po vyhraném tendru.
Logem je stylizované, přerušované písmeno R. „Inspirací byly ekvalizérové křivky, které se používají na mixážních pultech,“ řekl též. Základní barva je tmavě modrá, Radiožurnál má nejvýraznější červenou, třeba nová stanice mluveného slova Český rozhlas Plus oranžovou. Přitom bude používat písmo AG Book Pro [viz video výše].
Vytvoření všech log a všech manuálů vyjde rozhlas na 2,2 milionu Kč. Částku za implementaci zatím nezná, odhaduje 5 milionů - vizitky, autopark, budovy v Praze i 11 regionech. Implementace má trvat zhruba rok. Rozhlas také zveřejní všechny zbylé návrhy, které se soutěže grafických studií o tuto zakázku zúčastnily.
Studio Marvil dělalo redesign časopisu Euro, navrhlo turistické logo České republiky Czech Republike či tvoří podobu časopisu Typo.







Logo Českého rozhlasu







Logo Českého rozhlasu Region







Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
