Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Rozhlas hledá dodavatele multimédií pro web

Veřejnoprávní rádio chce najít nové tvůrce pro své weby Junior, Webík, Mozaika a Poradna. Vítězové veřejné zakázky získají čtyřletou smlouvu.

Český rozhlas. Foto: Profimedia.cz

Český rozhlas hospodaří s více než dvěma miliardami korun ročně. Foto: Profimedia.cz

Český rozhlas uzavírá v úterý 16. června výběrové řízení, v němž hledá pro následující čtyři roky dodavatele multimediálního obsahu pro internet. Celková hodnota veřejné zakázky dělá 4 miliony Kč, rozhodujícími kritérii jsou půl napůl nabídnutá cena a zpracování vzorového zadání.

Zakázka je rozložena do několika částí. První z nich je multimedializace rozhlasového obsahu a vytváření vlastního obsahu (tedy psaní článků, střih audií, úprava fotografií) na webech Junior a Webík. Tato práce se tematicky vztahuje k dětem a vyžaduje odpovídající kreativitu; zahrnuje například i tvorbu kvízů. Její odhadovaná hodnota činí 1,3 milionu Kč.

Další dvě části zakázky (po 650.000 Kč) se vztahují k překlápění rozhlasového obsahu a k vlastní tvorbě na webu Mozaika a tematicky se týkají kulturní až kulturně-zpravodajské oblasti. Uchazeči zde mohou uplatnit orientaci v literatuře, divadelních hrách a filmech.

Čtvrtá část by mohla zaujmout uchazeče, kteří se ve své profesi zaměřují na zahrádkáře, kutily, zdraví, chovatele, spotřebitele, právo a finance: jde totiž o tvorbu obsahu webu Poradna, který se věnuje právě výše uvedeným tématům. Hodnota této zakázky dělá 700.000 Kč.

Součástí celkové zakázky je i poptávka po jazykových korekturách, opět za 700.000 Kč.