Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Rozhlas hledá dodavatele multimédií pro web

Veřejnoprávní rádio chce najít nové tvůrce pro své weby Junior, Webík, Mozaika a Poradna. Vítězové veřejné zakázky získají čtyřletou smlouvu.

Český rozhlas. Foto: Profimedia.cz

Český rozhlas hospodaří s více než dvěma miliardami korun ročně. Foto: Profimedia.cz

Český rozhlas uzavírá v úterý 16. června výběrové řízení, v němž hledá pro následující čtyři roky dodavatele multimediálního obsahu pro internet. Celková hodnota veřejné zakázky dělá 4 miliony Kč, rozhodujícími kritérii jsou půl napůl nabídnutá cena a zpracování vzorového zadání.

Zakázka je rozložena do několika částí. První z nich je multimedializace rozhlasového obsahu a vytváření vlastního obsahu (tedy psaní článků, střih audií, úprava fotografií) na webech Junior a Webík. Tato práce se tematicky vztahuje k dětem a vyžaduje odpovídající kreativitu; zahrnuje například i tvorbu kvízů. Její odhadovaná hodnota činí 1,3 milionu Kč.

Další dvě části zakázky (po 650.000 Kč) se vztahují k překlápění rozhlasového obsahu a k vlastní tvorbě na webu Mozaika a tematicky se týkají kulturní až kulturně-zpravodajské oblasti. Uchazeči zde mohou uplatnit orientaci v literatuře, divadelních hrách a filmech.

Čtvrtá část by mohla zaujmout uchazeče, kteří se ve své profesi zaměřují na zahrádkáře, kutily, zdraví, chovatele, spotřebitele, právo a finance: jde totiž o tvorbu obsahu webu Poradna, který se věnuje právě výše uvedeným tématům. Hodnota této zakázky dělá 700.000 Kč.

Součástí celkové zakázky je i poptávka po jazykových korekturách, opět za 700.000 Kč.