Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Český rozhlas vydal propagační noviny v nákladu 100 tisíc výtisků

Noviny Šťastnou cestu. Foto: Český rozhlas 2, Věra Luptáková

Noviny Šťastnou cestu. Foto: Český rozhlas 2, Věra Luptáková

Rodinná stanice Český rozhlas 2 má vlastní „noviny“ nazvané Šťastnou cestou [viz PDF]. Jako neprodejné, zdarma rozdávané propagační listy je veřejnoprávní rozhlas vydal v nákladu 100 tisíc výtisků, ve středu 18. července. Publikace je neperiodická.

Připravil ji kolektiv redaktorů Českého rozhlasu 2, šéfredaktorem stanice je Jaromír Ostrý. Kresbami přispěl Václav Hradecký, šéf výzkumného oddělení rozhlasu. První výtisk obsahuje rozhovor s Karlem Gottem, který na stanici moderuje, a řadu dalších příspěvků propagujících pořady Dvojky.

Noví dodavatelé tiskových služeb

Veřejnoprávní rozhlas začátkem letoška hledal nejlevnější dodavatele tiskových služeb, pro následující 4 roky spolupráce s nimi vyhradil nejvýše 33 milionů Kč (bez DPH).

Rámcovou smlouvu na zajištění a dodávku tiskových služeb nakonec rozhlas podle serveru Všechnyzakázky.cz začátkem letošního dubna uzavřel s více firmami, konkrétně to jsou Nicos, Ringier Axel Springer Print CZ, Ing. Vladoslav Pokorný - Litera Brno, Raprint, Typos, tiskařské závody, JIH - reklamní agentura, TNM Print a Business Infomation Systems and Services - BISS.

„Český rozhlas bude postupně vypisovat minitendry, ve kterých zkonkretizuje své požadavky a k podání nabídky vyzve vždy všechny dodavatele, s nimiž bude uzavřena rámcová služba,“ předeslalo vedení rádia při zadání výběrového řízení.