Slovinský reklamní festival Golden Drum má mezi 250 pracemi na shortlistu i 30 českých přihlášek, které jakoby kopírovaly letošní úspěch české reklamy na Cannes Lions. Takže 16 je od Young & Rubicam (zejména oceněné kampaně pro UNHCR a pro Forbes), 5 od McCann Prague (kampaně pro Náš grunt), 4 od české DDB (kampaně pro McDonalds), 2 od Fallonu (kampaně pro Škodu Auto pro Yeti a Kodiaq) a po jedné od Mustardu (klient Škoda Auto), Kaspen/Jung von Matt (Budějovický Budvar) a Ogilvy & Mather (výstava David Cronenberg: Evolution v Praze). Výsledky v pátek 21. října.

Předplatitelská platforma rebranduje
Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Sledujte nový rozhovor
Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life

Šestý ročník televizní přehlídky v Brně