Slovinský reklamní festival Golden Drum má mezi 250 pracemi na shortlistu i 30 českých přihlášek, které jakoby kopírovaly letošní úspěch české reklamy na Cannes Lions. Takže 16 je od Young & Rubicam (zejména oceněné kampaně pro UNHCR a pro Forbes), 5 od McCann Prague (kampaně pro Náš grunt), 4 od české DDB (kampaně pro McDonalds), 2 od Fallonu (kampaně pro Škodu Auto pro Yeti a Kodiaq) a po jedné od Mustardu (klient Škoda Auto), Kaspen/Jung von Matt (Budějovický Budvar) a Ogilvy & Mather (výstava David Cronenberg: Evolution v Praze). Výsledky v pátek 21. října.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval