V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Český Starcom získal globální rozpočet Mercku

Mediální agentura ze skupiny Publicis One se stala globálním partnerem léků Merck.

Mediální agentura Starcom, která je součástí skupiny Publicis One, se stala exkluzivním mediálním partnerem divize volně prodejných léků Merck pro všechny světové trhy. Přebírá tak do své péče celé portfolio značek Merck, které tato farmaceutická společnost prodává mezinárodně včetně Česka - Bion3, Femibion, Nasivin, Seven Seas, Neurobion a DoloNeurobion.

„Na českém trhu nás čeká strategická a tvůrčí práce. Hlavním úkolem bude posílit využití digitálních médií a celkovou komunikaci se zákazníky Merck zmodernizovat a prohloubit,“ přiblížila Martina Říhová, chief integration officer Publicis One.