Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Český Starcom získal globální rozpočet Mercku

Mediální agentura ze skupiny Publicis One se stala globálním partnerem léků Merck.

Mediální agentura Starcom, která je součástí skupiny Publicis One, se stala exkluzivním mediálním partnerem divize volně prodejných léků Merck pro všechny světové trhy. Přebírá tak do své péče celé portfolio značek Merck, které tato farmaceutická společnost prodává mezinárodně včetně Česka - Bion3, Femibion, Nasivin, Seven Seas, Neurobion a DoloNeurobion.

„Na českém trhu nás čeká strategická a tvůrčí práce. Hlavním úkolem bude posílit využití digitálních médií a celkovou komunikaci se zákazníky Merck zmodernizovat a prohloubit,“ přiblížila Martina Říhová, chief integration officer Publicis One.