Český volejbalový svaz si nechal připravit dlouhodobou marketingovou strategii od agentury Raul. O redesign se postaralo studio Dynamo Design. Cílem bylo vytvořit dynamickou sportovní značku. Proto vznikl symbol, který reprezentuje základní atributy volejbalu, odkazuje na národní symboliku a zároveň funguje jako jednoduchá a rozlišitelná obrazová zkratka. Barevným variováním symbolu se mají odlišit jednotlivé podznačky jako beachvolejbal či snowvolejbal, a to při zachování vizuální jednoty.
„Na strategii jsme pracovali přibližně šest měsíců. Dotýkáme se v ní všech důležitých oblastí od náborů a mládež, přes vrcholový volejbal až po ten rekreační. Součástí strategie je také plán kroků, které je potřeba realizovat, aby se stal volejbal atraktivnějším pro děti, amatérské hráče, fanoušky a také partnery,“ uvedl Petr Lešek z Raulu.
Nově navíc Český volejbalový svaz pracuje s názvem Český volejbal. Ten zastřešuje kompletní volejbalové dění napříč herními úrovněmi, věkových kategorií hráčů i způsobem hry. Název se začal používat v květnu.