Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Český výrobce Oxalis uvádí kosmetiku z čaje a kávy Astraia

Tuzemský výrobce Oxalis v únoru přivádí na trh původní přírodní kosmetiku Astraia. Tu produkuje s použitím výtažků zeleného čaje Sencha Satsuma a zelené kávy Kolumbia Supremo typu arabika. Jejich účinky podporuje ruční zpracování, využití tradičních přírodních surovin jako rostlinné oleje, másla a vosky v kombinaci s moderními ingrediencemi, například kyselinou hyaluronovou, přírodními emulgátory a filtry.

V nové řadě se nabízejí tuhé i tekuté mýdlo, vyživující šampon, bezoplachový kondicionér, pleťový krém s filtrem proti modrému světlu a oční krém. „Aktuálně dokončujeme testování zubní pasty a dalších produktů tělové kosmetiky, opět s extrakty zeleného čaje a kávy. Ty by se měly objevit na pultech našich prodejen ve druhé polovině roku,“ informoval Petr Zelík, zakladatel a majitel firmy Oxalis.

Kondicionér Astraia

Kondicionér Astraia

Tělové mýdlo Astraia

Tělové mýdlo Astraia

Šampón Astraia

Šampón Astraia

Mýdlo Astraia

Mýdlo Astraia

Produkty řady Astraia jsou na trhu od února, distribuce se odehrává výhradně na pultech značkových prodejen Oxalis. S vývojem, designem i komunikací novinky pomáhá marketingová agentura Miuza. Připravila pro ni rovněž systém materiálů pro místo prodeje (POS) v 60 prodejnách sítě Oxalis.