Tuzemský výrobce Oxalis v únoru přivádí na trh původní přírodní kosmetiku Astraia. Tu produkuje s použitím výtažků zeleného čaje Sencha Satsuma a zelené kávy Kolumbia Supremo typu arabika. Jejich účinky podporuje ruční zpracování, využití tradičních přírodních surovin jako rostlinné oleje, másla a vosky v kombinaci s moderními ingrediencemi, například kyselinou hyaluronovou, přírodními emulgátory a filtry.
V nové řadě se nabízejí tuhé i tekuté mýdlo, vyživující šampon, bezoplachový kondicionér, pleťový krém s filtrem proti modrému světlu a oční krém. „Aktuálně dokončujeme testování zubní pasty a dalších produktů tělové kosmetiky, opět s extrakty zeleného čaje a kávy. Ty by se měly objevit na pultech našich prodejen ve druhé polovině roku,“ informoval Petr Zelík, zakladatel a majitel firmy Oxalis.
Produkty řady Astraia jsou na trhu od února, distribuce se odehrává výhradně na pultech značkových prodejen Oxalis. S vývojem, designem i komunikací novinky pomáhá marketingová agentura Miuza. Připravila pro ni rovněž systém materiálů pro místo prodeje (POS) v 60 prodejnách sítě Oxalis.