Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Českým partnerem Burson-Marsteller místo Donatha nově Bison & Rose

Burson-Marsteller v Praze otevřela pobočku v roce 1991, řídil ji Michal Donath. Ten loni síť opustil.

Česká PR agentura Bison & Rose vstupuje do mezinárodní sítě Burson-Marsteller, součásti světového komunikačního impéria WPP.

Stává se jejím exkluzivním partnerem pro Českou republiku. Tím byl donedávna Michal Donath, bezmála dvacet let, do konce loňska. Jak před pár měsíci řekl Strategii, přestalo se mu to prý vyplácet. Osamostatnil se v Donath Business & Media, aby si zachoval stejné iniciály firmy.

Burson-Marsteller hledali na tuzemském trhu mezi “mnoha agenturami”. „Bison & Rose disponuje komplexní znalostí trhu a má také skvělý tým expertů na komunikaci. Máme podobnou firemní kulturu i klientskou orientaci,“ zdůvodnil rozhodnutí Roman Geiser, výkonný ředitel Burson-Marsteller pro region EMEA (Evropa, Střední Asie, Afrika).

Celosvětová síť Burson-Marsteller byla založená v roce 1953, tvoří ji 67 poboček a 71 přidružených kanceláří v 98 zemích šesti světadílů. Je součástí Young & Rubicam Brands, dceřiné společnosti WPP. V Praze otevřela pobočku v roce 1991.

Bison & Rose existuje od roku 1998, spoluvlastní ji Olga Bisová (40 %), Miloš Růžička (40 %), Roman Šmíd (10 %) a čerstvý partner Vladimír Bystrov (10 %). Jejich klienti se rekrutují z finančního sektoru, průmyslu, dopravy, stavebnictví, farmacie či veřejného sektoru.