
Lukáš Krčil a Martin Zdražil z Fakulty multimediálních komunikací UTB Zlín. Foto Jan Marcinek, Flemedia
České finalistky soutěže Young Lions v kategorii Print nakonec se svým řešením festivalovou porotu nepřesvědčily. V soutěži však ještě zbývají kategorie Media a Cyber, v nichž zástupci české reklamy do 28 let nadále bojují.
Dvojice Lukáš Krčil a Martin Zdražil z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně řeší v kategorii Media zadání organizace Malaria No More UK. Jejich úkolem je najít této organizaci pro příští rok nové partnery, kteří by jí pomohli zpopularizovat její novou kampaň určenou na podporu boje s malárií.
V kategorii Cyber reprezentují českou reklamu Eva Došková a Lucie Palkosková z agentury Bubble. Ty mají připravit pět milionů podpisů na petici s cílem dostat všechny děti na celém světě do škol. Petice má ambici stát se největší peticí v historii. Všechny podpisy by měly být předány OSN s žádostí, aby naplnila svůj vlastní veřejně deklarovaný cíl zajistit všem dětem vzdělání.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
