
Lukáš Krčil a Martin Zdražil z Fakulty multimediálních komunikací UTB Zlín. Foto Jan Marcinek, Flemedia
Ani v kategorii Média nakonec neproměnili čeští Young Lions svou tvůrčí myšlenku v jednu z cen, ale jejich nápad postoupil alespoň na shortlist soutěže. Lukáš Krčil a Martin Zdražil ze zlínské Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati měli získat dárce pro neziskovou společnost zaměřenou na boj proti malárii a získat tomuto úsilí mezinárodní pozornost. Zkusili to vyřešit pomocí vyzváněcího čekacího tónu, který by se ozýval v telefonech při volání slavným lidem (jimž většinou volají jiní známí lidé) a napodoboval by bzučení komára.
„Představte si, že Warren Buffett volá Billu Gatesovi, a zatímco čeká na spojení, ozve se v telefonu ‚bzzz, bzzz, bzzz‘. Zvuk komára roznášejícího malárii, která zabíjí lidi. A Bill ho pak vyzve, aby se připojil k němu a přidal se k hnutí, které pomůže malárii zastavit,“ popisují svou myšlenku ve videu, které natočil opět Jan Marcinek z Flemedie, která je spoluorganizátorem českého národního kola soutěže. Na zvuk bzučení komára se podle obou finalistů dala napojit i řada dalších aktivit a nápadů.
V dané kategorii ale nakonec porota vyhodnotila jako nejsilnější nápad myšlenku, se kterou přišel australský tým ve složení Jack Smyth z mediální agentury Initiative a Chris Colter z mediální agentury UM.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Búřil, Hynčica, Novák: Potřebují mediální měření v Česku evoluci, nebo revoluci?
