K veletrhům cestovního ruchu Go a Regiontour odstartovala komunikační kampaň Vzácné maličkosti, která zobrazuje všední momenty z cest. Koncept celé kampaně vznikl inhouse ve společnosti Veletrhy Brno. Na realizaci se podílela brněnská agentura Kreatura.
Kampaň pracuje s myšlenkou, že i běžné momenty lze přetvořit ve vzácné vzpomínky. Říká, že nezáleží na tom, zda lidé cestují ve své rodné zemi, či do vzdálenějších koutů světa. Naopak se snaží šířit myšlenku, že o nové příběhy, vzpomínky a zážitky z cest se mnohdy postarají naprosto všední záležitosti. Akce prezentuje jak cestovní ruch „výjezdový“ (Go), tak domácí (Regiontour).
„Naše kampaň neukazuje bezchybné pláže z luxusních katalogů či bez potíží naplánovaný výlet. Naopak pracuje s cestovatelskými emocemi, které jsou spjaté s naprosto všedními momenty. Lidé mohou vidět celkem deset odlišných situací, v nichž hrají roli různé věkové skupiny,“ přibližuje Karolína Křenková z Veletrhů Brno, která koncept kampaně vymyslela.
O vizuály, grafické zpracování a microsite se postarala brněnská agentura Kreatura, která už loni připravila pro akci nová loga a kreativní vizuály. Vizuály tematicky pokrývají různé formy cestovního ruchu i cílové skupiny. Kampaň bude k vidění v outdooru, nejvíce v Jihomoravském kraji, online na Instagramu a taky v rádiu.
Součástí je i online soutěž na microsite vzacnemalickosti.cz. I ta pracuje s cestovatelskými výroky, které lidé vkládají do svých fotografií. Příspěvky vytvořené od soutěžících šíří hashtag #vzacnemalickosti i vybraná hesla z kampaně. Vítězná fotka pak bude součástí kampaně veletrhů cestovního ruchu v dalším roce.
Vzácné maličkosti
- Klient: Veletrhy Brno / Brněnské veletrhy a výstavy
- Značka: veletrhy cestovního ruchu Go a Regiontour
- Mediamix: out-of-home, online, rádio
- Microsite: www.vzacnemalickosti.cz
- Kreativa: inhouse
- Produkce: Kreatura
- Nasazení: 1. prosince 2018 - 20. ledna 2019
Sdílejte