Po víc než deseti letech mění finanční společnost BNP Paribas Personal Finance svou mediální agenturu. Vítězem uzavřeného tendru značky Hello bank! (dřív Cetelem), které se účastnilo pět agentur, se stala agentura Spark Foundry ze skupiny Publicis One. Ta ve finále zvítězila nad mediálkou Mindshare z uskupení GroupM globální komunikační skupiny WPP, která se o Cetelem starala minimálně od roku 2007. „Hodně daleko“ se ve výběru dostala i Attention!Media skupiny Omnicom, byť nakonec neuspěla. Novinářům to dnes řekla Gabriela Pithartová, ředitelka pro značku a zákaznickou zkušenost Hello bank! by Cetelem.
Víc o novém konceptu: Cetelem se přeměnil na Hello bank!, pobočky jsou variabilní prostor
Nová Hello bank! čerstvě vznikla z místní pobočky francouzského poskytovatele nebankovních půjček Cetelem, nová značka celá zní Hello bank! by Cetelem. Po pražské filiálce hodlá banka příští rok otevřít také nové v Ostravě a v Brně a zároveň přijít s novou kampaní, především v televizi. S příchodem nové banky začne příští týden i původní tuzemská kampaň, dosud Cetelem přebíral zahraniční spoty (se zeleným panáčkem běhajícím v ulicích Paříže).
Spolu s tím nastává i výraznější řízení komunikace přímo klientem. „Mediální strategii jsme si navrhovali interně, mediálku chceme využít jen na nákup mediálního prostoru,“ upřesnila Pithartová. Digitální agenturou Hello bank! je H1.cz, nicméně komunikaci si firma dělá rovněž interně, s výjimkou televize, pro níž aktuální kreativu navrhla agentura Outbreak.