
Staré a nové logo sázkové kanceláře Chance
Sázková kancelář Chance mění po 23 letech své existence image. Od září používá nové logo, barevnost i kompletní marketingovou komunikaci. Novou barvou je zelená. Koresponduje s heslem „zábava má zelenou“. Čerstvý styl má za cíl značku „rozjasnit“ - firma chce být totiž vnímána jako „sázkovka pro mladé lidi, kteří se chtějí bavit, zažít adrenalin, kteří jsou často online a nebaví je nic okoukaného a usedlého“. „Baví nás ironie, nadsázka, nemáme problém si do kdekoho rýpnout,“ prohlásil Jan Čumpelík, ředitel marketingu holdingu Tipsport, do něhož Chance patří.

Ředitel marketingu holdingu Tipsport Jan Čumpelík
Na změně vizuálního stylu Chance spolupracovala s reklamní agenturou Touch Branding. Na manuálu pro externí komunikaci se podílela PR agentura MediaTrust Communications. Nový styl se promítl do webu, mobilních aplikací, sázkových tiketů i designu kamenných poboček.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Economia představuje webový Centrum Výběr
