Sázková kancelář Chance mění po 23 letech své existence image. Od září používá nové logo, barevnost i kompletní marketingovou komunikaci. Novou barvou je zelená. Koresponduje s heslem „zábava má zelenou“. Čerstvý styl má za cíl značku „rozjasnit“ - firma chce být totiž vnímána jako „sázkovka pro mladé lidi, kteří se chtějí bavit, zažít adrenalin, kteří jsou často online a nebaví je nic okoukaného a usedlého“. „Baví nás ironie, nadsázka, nemáme problém si do kdekoho rýpnout,“ prohlásil Jan Čumpelík, ředitel marketingu holdingu Tipsport, do něhož Chance patří.
Na změně vizuálního stylu Chance spolupracovala s reklamní agenturou Touch Branding. Na manuálu pro externí komunikaci se podílela PR agentura MediaTrust Communications. Nový styl se promítl do webu, mobilních aplikací, sázkových tiketů i designu kamenných poboček.