Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

Charvát přechází z Konektoru do Remembership

Dlouholetý kreativní šéf agentury Martin Charvát povede tým přidruženého studia.

Martin Charvát a Petr Rubáček. Foto: Lenka Bukačová

Martin Charvát a Petr Rubáček. Foto: Lenka Bukačová

Spoluzakladatel a dlouholetý kreativní ředitel agentury Konektor Martin Charvát přechází do kreativního studia Remembership, kde bude působit jako executive creative director. Nadále ale zůstává akcionářem Konektoru.

Studio Remembership sdílí s Konektorem kanceláře a Charvát s ním v rámci této agentury spolupracuje už víc než dva roky. Studio vzniklo původně jako studentský projekt, zabývá se především budováním značek a chce se soustředit i na vyhledávání a podporu mladých talentů.

„Studio rostlo a vyrostlo spolu s námi. Moje úloha je jasná a je to vlastně jen pokračováním toho, co jsem s trochu menší intenzitou dělal doteď: přináším do týmu své znalosti, zkušenosti a nadhled. Vedu kreativní procesy a pomáhám s vytyčováním a určováním komunikačních a kreativních strategií,“ říká Charvát.

„Martin se postupně z role našeho mentora přesunul do role kolegy, spolupracovníka a kamaráda. Pracuje se nám spolu výborně a studio to posouvá na novou úroveň,“ prohlašuje Petr Rubáček, zakladatel studia Remembership.

Konektor již déle pracuje v systému více kreativních ředitelů. Mezi kreativní ředitele patří například Jana Kneschke a Radovan Grežo. „Pro nás byla vždy vzorem organizace filmová branže – na jeden film jeden scénárista, jeden režisér a producentské zázemí. To přesně systém kreativních ředitelů dedikovaných konkrétním klientům umožňuje,“ tvrdí Petr Rydl, šéf agentury Konektor.

Na tomto principu má s agenturami ze skupiny Konektor nadále spolupracovat i Charvát a celé studio Remembership.