Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Charvát přechází z Konektoru do Remembership

Dlouholetý kreativní šéf agentury Martin Charvát povede tým přidruženého studia.

Martin Charvát a Petr Rubáček. Foto: Lenka Bukačová

Martin Charvát a Petr Rubáček. Foto: Lenka Bukačová

Spoluzakladatel a dlouholetý kreativní ředitel agentury Konektor Martin Charvát přechází do kreativního studia Remembership, kde bude působit jako executive creative director. Nadále ale zůstává akcionářem Konektoru.

Studio Remembership sdílí s Konektorem kanceláře a Charvát s ním v rámci této agentury spolupracuje už víc než dva roky. Studio vzniklo původně jako studentský projekt, zabývá se především budováním značek a chce se soustředit i na vyhledávání a podporu mladých talentů.

„Studio rostlo a vyrostlo spolu s námi. Moje úloha je jasná a je to vlastně jen pokračováním toho, co jsem s trochu menší intenzitou dělal doteď: přináším do týmu své znalosti, zkušenosti a nadhled. Vedu kreativní procesy a pomáhám s vytyčováním a určováním komunikačních a kreativních strategií,“ říká Charvát.

„Martin se postupně z role našeho mentora přesunul do role kolegy, spolupracovníka a kamaráda. Pracuje se nám spolu výborně a studio to posouvá na novou úroveň,“ prohlašuje Petr Rubáček, zakladatel studia Remembership.

Konektor již déle pracuje v systému více kreativních ředitelů. Mezi kreativní ředitele patří například Jana Kneschke a Radovan Grežo. „Pro nás byla vždy vzorem organizace filmová branže – na jeden film jeden scénárista, jeden režisér a producentské zázemí. To přesně systém kreativních ředitelů dedikovaných konkrétním klientům umožňuje,“ tvrdí Petr Rydl, šéf agentury Konektor.

Na tomto principu má s agenturami ze skupiny Konektor nadále spolupracovat i Charvát a celé studio Remembership.