
Astrid patří k tradičním tuzemským značkám
Marketingová agentura Cheil začíná pečovat o sociální sítě Sarantis Group. Bude se starat o prezentaci dvou klíčových značek z portfolia skupiny na českém a slovenském trhu, a to Astrid a Indulona. Obě tradiční československé značky prošly revitalizací a omlazením, obě hledají ještě hlubší spojení se svými zákazníky.
Pečlivá analýza dostupných dat a jejich co nejlepší využití ve prospěch zákaznických potřeb v oblasti sociálních médií stálo v zadání od senior brand manažerky pro Astrid a Indulona Pavlíny Jirků. „Cheil využije veškeré své digitální a sociálně-mediální nástroje k posílení naší prezentace v sociálních médiích a ještě silnějšímu propojení obou značek s jejich zákazníky,“ říká Jirků.
Agentura Cheil při vytváření zákaznických řešení spojuje digitální data, zážitkový retail a reklamu. Donedávna byl Cheil znám především jako marketingová agentura pro Samsung v Česku a na Slovensku. Teď nabízí své služby i dalším klientům v obou zemích. New business directorem pro Česko a Slovensko je Jan Dobiáš. Pražská divize o 70 lidech je součástí skupiny Cheil Worldwide, kterou tvoří 52 poboček ve 44 zemích, má 7.100 zaměstnanců.

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu
