Cheil na sítích pomůže značkám Astrid a Indulona

Astrid patří k tradičním tuzemským značkám

Astrid patří k tradičním tuzemským značkám

Marketingová agentura Cheil začíná pečovat o sociální sítě Sarantis Group. Bude se starat o prezentaci dvou klíčových značek z portfolia skupiny na českém a slovenském trhu, a to Astrid a Indulona. Obě tradiční československé značky prošly revitalizací a omlazením, obě hledají ještě hlubší spojení se svými zákazníky.

Pečlivá analýza dostupných dat a jejich co nejlepší využití ve prospěch zákaznických potřeb v oblasti sociálních médií stálo v zadání od senior brand manažerky pro Astrid a Indulona Pavlíny Jirků. „Cheil využije veškeré své digitální a sociálně-mediální nástroje k posílení naší prezentace v sociálních médiích a ještě silnějšímu propojení obou značek s jejich zákazníky,“ říká Jirků.

Agentura Cheil při vytváření zákaznických řešení spojuje digitální data, zážitkový retail a reklamu. Donedávna byl Cheil znám především jako marketingová agentura pro Samsung v Česku a na Slovensku. Teď nabízí své služby i dalším klientům v obou zemích. New business directorem pro Česko a Slovensko je Jan Dobiáš. Pražská divize o 70 lidech je součástí skupiny Cheil Worldwide, kterou tvoří 52 poboček ve 44 zemích, má 7.100 zaměstnanců.