Letošní kampaň Mall.cz uvedla historicky první vánoční píseň kapely Chinaski s názvem Milióóóny přání. Na té spolupracovala i zpěvačka Katarína Knechtová. Poprvé se videoklip objevil na internetové televizi Mall.tv ve čtvrtek 29. listopadu a je také na microsites www.mall.cz/vanoce a www.mall.sk/vianoce. Píseň bude ke slyšení na českých i slovenských rádiích. Stává se zároveň i leitmotivem vánoční reklamní kampaně. „Plynule navazujeme na komunikaci Black Friday. Chceme dál připomínat, že Vánoce jsou v první řadě svátky klidu. Proto se vracíme k hodnotám, které nám svátky připomínají. Navazujeme také na tradici písní, zahájenou loni spolu s Ewou Farnou a hitem Vánoce na míru,“ uvedl Tomáš Punar, marketingový ředitel Mall Group.
Televizní kampaň s melodií písně na Primě doplňuje od 26. listopadu reklama na celoplošných rádiích Frekvence 1, Evropa 2 a v regionálních rádiích. Třicetivteřinové spoty jsou k vidění na Facebooku a YouTube, kde je podpoří i formát bumper. Kampaň probíhá i v tisku a na venkovních nosičích. Mall.cz během svátků připravuje i tematické kampaně, například Cyber Week se zvýhodněnou elektronikou nebo prodloužený Black Friday.
Součástí letošní kampaně je také guerillové video s moderátorem Leošem Marešem. Vzniklo interně a publikováno bylo prvně v neděli 2. prosinci na Facebooku Mall.cz a také na Marešově Instagramu. Zachycuje, jak se obyčejné vyzvednutí dárků změnilo pro stovku lidí v neobyčejný večer. Ten vedle koled a slavnostní večeře zahrnoval také živou premiéru zmíněné písně od Chinaski a Kataríny Knechtové. Vylosovaní výherci se do Prahy sjeli ze všech koutů Česka. „Chtěli jsme na jedno místo dostat rodiny z celé republiky tak, aby nic netušily, obdarovat je a připravit pro ně nezapomenutelný zážitek,“ komentuje Karel Videcký, head of production, social & content Mall.cz.
V soutěži Plníme vánoční přání mohli zájemci během listopadu napsat, donést na prodejnu nebo hodit dopis do Mall Boxu s tím, co si přejí pro své nejbližší. Mezi nejčastější přání, které lidé do Mall.cz posílali, patřil Playstation, televize a další elektronika jako kulma na vlasy, mobily, vysavače či hračky pro děti. Ty pomáhali plnit partneři soutěže Lego, Mastercard, Rowenta a Sony, kteří společně s Mallem rozdali dárky v celkové hodnotě přes 750.000 Kč. Hlavní výhrou se během večera stal zájezd do Disneylandu pro celou rodinu. Soutěž o Disneyland se značkou Mastercard trvá do 23. prosince.
Milióóóny přání
- Značka: Mall.cz
- Klient: Mall Group
- Námět: Jakub Svoboda, Janek Cingroš
- Produkce: Publishers (Markéta Šanderová)
- Režie: Jan Chramosta, Adam Vopička
- Scénář a střih: Jan Chramosta
- Kamera a color grading: Lukáš Marek
- Mediamix: televize, online, rádio, tisk, out-of-home
Plníme vánoční přání
- Účinkující: Leoš Mareš, Katarína Knechtová, Chinaski, Dětský pěvecký sbor Paleček pod vedením Šárky Mistrové
- Námět: Milan Kuchynka, Juraj Felix
- Scénář: Andy Fehu
- Režie: Andy Fehu
- Produkce: Andy Urbanetz, Tereza Svatoňová
- Asistent produkce: Natálie Lokvencová
- Kamera: Pavel Borovička, Lukáš Marek, Michal Hnojský, Tomáš Sovinský, Maila Vašíček, Filip Kopecký
- Zvuk: Robert Jenšík, Jan Fiala, Jakub Janků
- Střih: Pavel Borovička
- Světla: Jan Sládek
- Stavba: Seven Promotion
- Runner: Jan Šebek, Jana Šídlová
- Making of: Jakub Jurásek
- DI technik: Vojta Janžura
- Fotograf: Tomáš Martínek
Sdílejte