Rezervujte si datum: na úterý 22. ledna 2019 chystáme další Digiveletrh. Bude to už pátá výroční přehlídka novinek digitálních agentur. Ty zapsané v našem katalogu budou mít účast výhodnější.

Chipsy Bohemia fandí hokeji v jednom trojdresu

Výrobce pochutin Intersnack komunikuje start dlouhodobé spolupráce s Českým hokejem.

Značka pochutin Bohemia se na začátku letošního roku stala oficiálním partnerem České hokejové reprezentace. Spolupráci stačila ještě před startem sezóny prohloubit a stát se tak partnerem celého Českého hokeje. Partnerství zahrnuje kromě podpory české hokejové reprezentace i extraligu pro celou nadcházející sezonu 2018/2019, květnové mistrovství světa a reprezentační tým U16. Jedná se o zahájení dlouhodobé spolupráce značky Bohemia a s Českým hokejem. Ze strany zadavatele Intersnack byla potřeba vytvořit komunikační koncept, který by rozsáhlé partnerství nejen zastřešoval, ale také představil co nejširšímu spektru hokejových fanoušků.

Zpracování kreativního konceptu dostala za úkol agentura Concept One, která přišla s řešením vytvořit komunikaci o tom, co mají hokej a chipsy společného – a to schopnost lidi spojovat a prožívat společně zajímavé a emočně nabité chvíle.

Z této myšlenky se zrodil koncept #vjednomdresu, který je ztělesněn trojdresem pro tři lidi, který funguje jen v případě, kdy jsou v něm oblečení všichni tři nositelé. Dres fanoušky spojí a tím šíří celou hlavní myšlenku, že v jednom dresu, si vše vychutnáme líp. Ať už chipsy Bohemia nebo hokej. Fanoušci už měli možnost se s trojdresem setkat při reprezentačním utkání Česko-Švédsko na začátku listopadu, do konce aktuální hokejové sezóny se bude objevovat především v hokejových dějištích – na zimních stadionech. Koncept #vjednomdresu bude podpořen i v televize, online a instore.

Bohemia: V jednom dresu (Concept One)

Bohemia: V jednom dresu (Concept One)

Bohemia: V jednom dresu (Concept One)

Bohemia: V jednom dresu (Concept One)

#vjednomdresu

  • Značka: Bohemia
  • Klient: Intersnack
  • Kreativní agentura: Concept One    
  • Kreativní ředitel: Jakub Dlouhý
  • Account director: Michal Kramer
  • Strategy leader: Peter Tarbajovský
  • Mediální agentura: PHD
  • PR agentura: PR Plus
  • Nasazení: 8. listopadu 2018 – 26. května 2019
  • Mediamix: televize, online, out-of-home, event, PR, instore, aktivace
  • Microsite: www.bohemiachips.cz/fandime