Chipsy Bohemia fandí hokeji v jednom trojdresu

Výrobce pochutin Intersnack komunikuje start dlouhodobé spolupráce s Českým hokejem.

Značka pochutin Bohemia se na začátku letošního roku stala oficiálním partnerem České hokejové reprezentace. Spolupráci stačila ještě před startem sezóny prohloubit a stát se tak partnerem celého Českého hokeje. Partnerství zahrnuje kromě podpory české hokejové reprezentace i extraligu pro celou nadcházející sezonu 2018/2019, květnové mistrovství světa a reprezentační tým U16. Jedná se o zahájení dlouhodobé spolupráce značky Bohemia a s Českým hokejem. Ze strany zadavatele Intersnack byla potřeba vytvořit komunikační koncept, který by rozsáhlé partnerství nejen zastřešoval, ale také představil co nejširšímu spektru hokejových fanoušků.

Kreativní koncept stojí na tom, co mají hokej a chipsy společného – a to schopnost lidi spojovat a prožívat společně zajímavé a emočně nabité chvíle. Z této myšlenky se zrodil koncept #vjednomdresu, který je ztělesněn trojdresem pro tři lidi, který funguje jen v případě, kdy jsou v něm oblečení všichni tři nositelé. Dres fanoušky spojí a tím šíří celou hlavní myšlenku, že v jednom dresu, si vše vychutnáme líp. Ať už chipsy Bohemia nebo hokej. Fanoušci už měli možnost se s trojdresem setkat při reprezentačním utkání Česko-Švédsko na začátku listopadu, do konce aktuální hokejové sezóny se bude objevovat především v hokejových dějištích – na zimních stadionech. Koncept #vjednomdresu bude podpořen i v televize, online a instore.

Za přípravou a realizací televizního spotu stojí agentura AdHackers. Kreativní koncept včetně vizuálů připravila pod názvem V jednom dresu agentura Concept One.

Bohemia: V jednom dresu (Concept One)

Bohemia: V jednom dresu (Concept One)

Bohemia: V jednom dresu (Concept One)

Bohemia: V jednom dresu (Concept One)

#vjednomdresu

  • Značka: Bohemia
  • Klient: Intersnack
  • Kreativní agentury: Concept One, AdHackers
  • Kreativní ředitel (Concept One): Jakub Dlouhý
  • Account director (Concept One): Michal Kramer
  • Strategy leader (Concept One): Peter Tarbajovský
  • Režie spotu: Karel Janák
  • Kreativní ředitel (AdHackers): Jan Dufek
  • Account director (AdHackers): Zuzana Kravcová
  • Strategy leader (AdHackers): Michal Deus
  • Mediální agentura: PHD
  • PR agentura: PR Plus
  • Nasazení: 8. listopadu 2018 – 26. května 2019
  • Mediamix: televize, online, out-of-home, event, PR, instore, aktivace
  • Microsite: www.bohemiachips.cz/fandime