Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

„Chodí to tu pomalu.“ RC Cola se vrací k jižanským kořenům

Kofola ČeskoSlovensko a kreativní agentura WMC Grey přicházejí s novou kampaní pro značku Royal Crown Cola. Po loňském rebrandingu je komunikace opět založena na autenticitě a jižanském pomalém životním tempu. Veškeré materiály - včetně šedesátivteřinového televizního spotu a třicetivteřinové variace pro internet nazvané Šlofík - vznikaly přímo v místě zrodu značky, tedy na jihu USA. „Obdivuji vcelku odvážný krok klienta pustit v dabingem odkojené zemi anglicky mluvené video, a ještě místo původně plánované třicítky uvést kampaň minutovým spotem,“ pochvaluje si kreativní ředitel WMC Grey David Suda využití jižanského akcentu.

Přesně před rokem představila Kofola spolu s WMC Grey rebrandovanou značku RC Cola. Ta změnila podobu, název, recepturu, distribuční model a celý komunikační koncept. Vymanila se ze segmentu rychlého občerstvení, aby se stala prémiovým produktem, který nabádá k neuspěchanému stylu života. „Produkt svým lokálním úspěchem natolik zaujal, že inspiroval amerického majitele k tomu, aby ho adaptoval i na dalších trzích v Evropě,“ uvádí agentura.

Letošní kampaň, která se objeví v televizi a v online prostředí od 1. února, má být ještě víc autentická. Českému spotřebiteli představí původ značky i její hodnoty. „Royal Crown Cola vtáhne spotřebitele do života jižanů, kteří se nikdy za ničím nehoní a raději ve stínu verandy popíjí sklenku vychlazené koly. A právě kvůli autentičnosti vznikaly veškeré materiály přímo na jihu USA, odkud Royal Crown Cola pochází,“ vysvětluje Lucia Tarbajovská, marketingová manažerka Kofoly. „Tak rázovitou krajinu s nekonečným nebem, horkým sluncem, cukrovou třtinou a správnými chlapy, co vědí, že žít pomalu znamená žít dobře, bychom v Evropě jen těžko hledali,“ je přesvědčena.

Výjev z nové kampaně značky Royal Crown Cola

Výjev z nové kampaně značky Royal Crown Cola

Výjev z nové kampaně značky Royal Crown Cola

Výjev z nové kampaně značky Royal Crown Cola

Výjev z nové kampaně značky Royal Crown Cola

Výjev z nové kampaně značky Royal Crown Cola

Chodí to tu pomalu / Slow is the way to go

  • Klient: Kofola ČeskoSlovensko (Lucia Tarbajovská, Pavel Vykydal)
  • Creative director: David Suda
  • Art director: Christophe Wechsler
  • Copywriter: Pavel W. Přibyl
  • Account director: Martina Vacíková
  • Account manager: Jan Štička
  • Režie: Milan Balog
  • DOP: Dušan Husár
  • Produkce: Boogie Films