Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Chrpová přešla z PR.Konektoru do agentury MSL

Michaela Chrpová jde do Publicisu půl roku po Radku Vítkovi, který též přišel z Konektoru.

Michaela Chrpová

Michaela Chrpová

Michaela Chrpová, která v agentuře PR.Konektor vedla lifestylový a integrační tým, přešla do agentury MSL na pozici head of consumer. V agentuře MSL, která je členem Publicis Groupe, povede oddělení consumer PR a bude pracovat na rozvoji a integraci komunikačních služeb. Na integrovanou komunikaci se zaměří v lifestylu a právě produktovém PR. Má se podílet i na větším propojení PR týmu s oddělením sociálních sítí a influencerů, které pod MSL spadají. Chrpová bude zodpovědná za klienty GSK, Procter & Gamble či LG. MSL dál zajišťuje aktivity například pro značky Huawei, Auto Kelly nebo Goodman.

„Naším cílem je budovat silný tým a rozvíjet kompetence v oblasti Influence & Impact. Hledali jsme někoho, kdo má zkušenost s komunikací napříč dílčími disciplínami a dokáže propojovat potenciál týmů MSL a Publicis Groupe. Michaela má za sebou bohaté zkušenosti s integrovanou komunikací a věřím, že její příchod bude znamenat nejen posílení seniorních zkušeností, ale i impuls pro nové a zajímavé projekty ‚“ komentuje nástup nové posily Radek Vítek, head of brand reputation agentury MSL. Také on nedávno přišel z Konektoru, kde byl partnerem.

Chrpová v PR.Konektoru působila posledních šest let. Jako šéfka lifestylového a integračního týmu se tam specializovala na produktové PR s přesahem do oblasti digitální komunikace, tvorby obsahu a instore podpory, a to pro klienty Mondelez, Jack Daniel’s nebo Playstation.