Nedávno jsem slyšel, že už se mezi mladými lidmi neříká fuck off, ale chuck off! Je to zřejmě reakce na zamoření našeho území zámořskou hvězdou. A pak, že prý bylo v reklamě T-Mobilu málo využito potenciálu Chucka Norrise... Cha! Zdá se, že nakonec až moc.
Také jsem se, někdy před rokem, z odborných zdrojů dozvěděl, že prý už víc než polovina všech světových výdajů na reklamu končí ve firmách zabývajících se výzkumem. Krize svědčí evidentně nejen právníkům...
T-Mobile dal již na začátku téměř všechny spoty s Chuckem Norrisem na YouTube. Prý právě proto, aby si je otestoval. Docela zajímavý a jednoduchý nápad. V každém případě je to příležitost, jak alespoň občas „vyčakovat“ výzkumné agentury. Mezi námi - zaslouží si to.
Když už jsme u toho čakování, chtěl bych ještě říct chuck off dalším lidem, jejichž práce je k ničemu. Jeden věhlasný architekt nám postavil dům tak, že jej čeká po pěti letech téměř kompletní rekonstrukce. Sám si vzal nad stavbou dozor a dostal pochopitelně slušně zaplaceno. Jeho výrazný autorský rukopis poznamenal mimo jiné i garáž, kde se nedá v zimě parkovat, protože vám ji vytopí tající sníh z auta. Zapomnělo se nějak na odvodňovací kanálky. Proto jsme začali raději parkovat před domem. A co se nestalo? Auto nám okamžitě ukradli.
Chuck off výzkumníkům a architektům. Také filozofům, buddhistům, mnichům a poustevníkům, kteří tvrdí, že majetek vás zbavuje svobody - za to, že mají pravdu. A pro pravdu se člověk zlobí.
Největší chuck off patří všem zlodějům aut!
Hezké Vánoce.