Vznikající televize Pětka, která má odstartovat 15. října, zveřejnila své logo, jejímž autorem je studio Oficina. „Záměrem bylo vytvořit signifikantní logo, které vzbudí pozornost, navodí emoce a nezapadne. Základ tvoří variabilní vykřičník, využitelný v typografii i ve 3D animacích,“ přiblížil Ludvík Franc, šéf kreativy a self-promotion.
Od pondělí začne Pětka s propagační kampaní, ve které zveřejní své programové schéma primárně zaměřené na české zábavní pořady. Jejím cílem je do konce roku získat 0,3% podíl na televizním publiku.
Pětku stejně jako pražskou televizi Metropol provozuje společnost Metropol TV, do které loni na jaře vstoupil miliardář Luboš Měkota. V srpnu podnikatel navýšil podíl ve společnosti ze 66 na 98 %.

Oficiální logo televize Pětka

Teaser na začátek vysílání