Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Chystaná televize Pětka zveřejnila své logo od studia Oficina, vysílat začne 15. října

Vznikající televize Pětka, která má odstartovat 15. října, zveřejnila své logo, jejímž autorem je studio Oficina. „Záměrem bylo vytvořit signifikantní logo, které vzbudí pozornost, navodí emoce a nezapadne. Základ tvoří variabilní vykřičník, využitelný v typografii i ve 3D animacích,“ přiblížil Ludvík Franc, šéf kreativy a self-promotion.

Od pondělí začne Pětka s propagační kampaní, ve které zveřejní své programové schéma primárně zaměřené na české zábavní pořady. Jejím cílem je do konce roku získat 0,3% podíl na televizním publiku.

Pětku stejně jako pražskou televizi Metropol provozuje společnost Metropol TV, do které loni na jaře vstoupil miliardář Luboš Měkota. V srpnu podnikatel navýšil podíl ve společnosti ze 66 na 98 %.

Oficiální logo televize Pětka

Oficiální logo televize Pětka

Teaser na začátek vysílání

Teaser na začátek vysílání