Hana Chytrá se stala novou ředitelkou marketingu a obchodu zámku Žďár nad Sázavou. Do zámku přichází ze společnosti Xerox, kde vedla marketing a komunikaci.
Chytrá se v nové pozici zaměří na medializaci zámku včetně vznikajícího zážitkového Muzea nové generace.
Hana Chytrá má zkušenosti z oblasti kultury a marketingu ve veřejném i soukromém sektoru. V minulosti pracovala jako archeoložka a odbornice na památkovou péči v Národním památkovém ústavu, zkušenosti má také s vedením online marketingových kampaní ve společnosti Deal LX, pracovala i jako editorka a redaktorka Topzine.cz.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Tentokrát ani nikdo nekandidoval