Mark Cichon, který posledních pět let pracoval jako nezávislý marketingový konzultant, spojil své síly s Wiemerem Snijdersem v rámci projektu The Commercial Works. Cichon, který dál bude sídlit v Praze, na českém trhu několik let úzce spolupracoval se společnostmi Unilever či T-Mobile a také s agenturami Publicis, Wavemaker a Marketup. Při podpoře růstu značek a prodejů se zaměřuje na klíčové principy marketingu založeného na datech, vycházející ze studií expertů jako Byron Sharp nebo Les Binet.
„Portfolio mých klientů se rozrostlo mimo Česko směrem do střední a východní Evropy, jelikož čím dál víc marketérů se zajímá o využití best practice z evidence based marketingu. Wiemer Snijders mě oslovil s nabídkou zapojení se do týmu,“ říká Cichon. Snijders, nejznámější člen The Commercial Works, napsal knihu Eat Your Greens, která je považována za jednu z nejvlivnějších knih na poli marketingové vědy, společně s Sharpovou prací How Brands Grow a Binetovou The Long and The Short.
„Výhodou pro české marketéry, agentury a podnikatele je to, že kolektiv The Commercial Works poskytuje znalosti, výzkum, schopnosti a exekuční dovednosti k pochopení a využití principů evidence based marketingu. Členové společně nabízí širokou škálu zkušeností,“ uvedl Mark Cichon.
Ten se marketingovou efektivitou zabýval rovněž z pohledu spolupráce mezi agenturami a klienty v sérii Pravda o kočkách a psech, která vycházela na Médiáři online a souhrnně pak tiskem.