Cider Lišácké jablko z portfolia pivovaru Heineken v Česku přidal novou příchuť, nyní bude k dostání ve variantě s chutí hrušky. V plechovkách se bude v českých obchodech prodávat od března a Heineken má v plánu podpořit značku masivní marketingovou kampaní. „Chceme, aby byl Lišák v roce 2018 vidět ve všech koutech Česka. Proto v dubnu plánujeme spustit silnou marketingovou podporu značky, doprovázenou výraznou vizibilitou přímo na prodejnách,“ uvedla marketingová manažerka Heinekenu pro kategorii ciderů Michala Jetelinová.
Plechovka o objemu 0,5 l se bude prodávat za doporučenou cenu 21,90 Kč. Podle pivovaru má nová příchuť sušší profil, než na který jsou Češi u ostatních značek ciderů zvyklí, a obsahuje 4,5 % alkoholu. O změně názvu nápoje pivovar neuvažuje.
Lišácké jablko uvedl Heineken na trh loni v květnu, původně ho prodával ve skleněných vratných lahvích, později přidal plechovky. „Prodávat cider Lišácké jablko se nám více osvědčilo právě v plechovkách, proto nová příchuť šla na trh právě v tomto obalu,“ doplnila Jana Austová Pikardová, která je PR manažerkou Heinekenu. Podle Pikardové se Lišácké jablko necelý rok po uvedení dostalo na čtvrté místo nejprodávanější značek ciderů v Česku. Kromě něj má Heineken v portfoliu také značku ciderů Strongbow.