Pivovarnická skupina Heineken přichází se dvěma novými příchutěmi svých ciderů Stronbow. Jsou jimi Cucumber & Mint a Citrus Edge. Uvedení novinek podporuje kampaní na webech a na sociálních sítích. Společně s online spoty startuje influencerská kampaň zaměřená na grilování, příležitost typickou pro cidery.

Cucumber & Mint a Citrus Edge, nové příchutě ciderů Strongbow
Na mapce veřejných grilovišť, která vznikla na webu Přírodu do města, nabízí Strongbow v rámci kampaně místa s možností umístit bez postihu vlastní gril i veřejná ohniště. Do mapky je možné přidávat vlastní návrhy.
Influenceři Alex Sedláčková, Dominika Lukášová, Anežka Chudlíková alias Notsofunnyany, Nikol Trojanová a Adam Mach se rozjedou s vlastním minigrilem, připraveným menu od kuchaře z lokální restaurace Kro a dalším vybavením na gril do jimi vybraných destinací z mapky. Na svých profilech pojedou propagaci a jejich followeři se budou moci zapojit do soutěže a vyhrát balíček s přenosným grilem.
Jablečná vína Strongbow jsou na českém trhu pět let, Heineken je sem přivedl v dubnu 2015. O rok později přibyla nealkoholická varianta.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta
