Čilichili, projekt obsahového marketingu operátora Vodafone, na papíře končí. Při předávání cen za nejlepší firemní média Zlatý středník to ve čtvrtek večer v Praze řekl Martin Vymětal, spolumajitel agentury Boomerang Communication, která Vodafonu dodává obsah Čilichili ve formě jak tištěného měsíčníku, tak obsahu pro web a sociální sítě. Vymětal o konci magazínu Čilichili informoval stručně při přebírání ceny pro Čilichili za nejlepší firemní časopis pro zákazníky. Podrobnosti nepřipojil, s odkazem na dohodu o mlčenlivosti. Markéta Moreno, která tento obsahový projekt ve Vodafonu řídí, naznačuje, že místo magazínu přijde jiná forma. „Připravujeme úplně novou komunikační strategii. Čili jako značka je naše a určitě ji budeme nadále provozovat,“ odpověděla na dotaz Médiáře. „Všechny Čili profily na sociálních sítích provozujeme a budeme i nadále provozovat,“ doplnila.
Tištěný časopis Čilichili vychází bezmála 15 let, od léta 2004. Od konce roku 2008 je značka přítomná rovněž na webu. Popularitu si získala na Facebooku, kde má přes 340.000 fanoušků, a na Instagramu, kde ji sleduje přes 77.000 uživatelů. Profil má i na YouTube, s necelými 2.000 odběratelů, tam je však jen jedna sada videí z loňska.