Čínský výrobce televizorů a další spotřební elektroniky TCL podepsala smlouvu s Fotbalovou asociací České republiky a od 1. ledna 2020 je tak sponzorem české fotbalové reprezentace. Nese označení Premium partner a zdejší fotbalisty má podporovat minimálně další dva roky. Nového sponzora si asociace zajistila před letošním mistrovství Evropy ve fotbale, kam se Češi kvalifikovali. Lokální tváří značky TCL se stal Pavel Horváth, trenér B týmu Viktorie Plzeň.
TCL se bude podílet na speciální fanzóně, která během Eura 2020 vznikne. Spojí se také s Českou televizí, konkrétně s její tradiční diváckou anketou Gól týdne, měsíce a roku. Od polovina února bude generálním partnerem ankety. „Nádherné branky jsou kořením fotbalu, a proto jsme rádi, že je divákům budeme moci doručit pod naší značkou,“ prohlásil Runzhe Xia, sales director TCL pro střední a východní Evropu.
Nový sponzor se spojí také s projektem s názvem 732x244 českého reprezentačního brankáře Tomáše Vaclíka. Ten nabádá lidi, aby fotografovali fotbalové branky a snímky nahrávali na jeho web. „Rozměry fotbalové branky jsou všude stejné, ale každá je vlastně úplně jiná. Hodně vypovídá o okolním prostředí, kultuře, o přístupu k fotbalu v daném místě,“ míní Vaclík. TCL mu má pomoci projekt propagovat po světě.
TCL v minulosti podporovala fotbalový turnaj Copa Amerika 2019, spolupracovala s brazilským fotbalovým týmem a její globální reklamní tváří byl brazilský fotbalista Neymar. Sponzorovala minulé mistrovství světa v basketbalu. Loni do lokální reklamní kampaně obsadila populárního hlasatele Alexandra Hemalu.