Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Clever Monitor si na komunikaci vzal Margetroid

Lukáš Hakoš. Foto: Esquire

Lukáš Hakoš. Foto: Esquire

Novou komunikační strategii pro nástroj přímého marketingu s umělou inteligencí Clever Monitor vytváří a realizuje PR agentura Margetroid Ivany Karhanové. Cílem je medializace témat, která se týkají přímého marketingu a s tím spojených online nástrojů na hromadnou korespondenci. Součástí spolupráce je budování osobní značky Lukáše Hakoše, zakladatele a šéfa Clever Monitoru. Využívat se mají klasické mainstreamové kanály - především celostátní zpravodajské deníky, televizi, rozhlas, zpravodajské servery či oborová a marketingová média.

Mezi klienty Clever Monitoru patří BMW, NASA, ČEZ, České dráhy, české ministerstvo zahraničí a pražský magistrát. „Margetroid jsme si vybrali na základě doporučení od FG Forrest, která má s touto PR agenturou dlouhodobou zkušenost,“ přiblížil Hakoš.