
Martin Hanzal většinu své kariéry působil v Mindshare, jedné z největší světových mediálních agentur. Odsud se posunul do GroupM, kde vedl oddělení programatického nákupu. Zpět do Mindshare se vrátil v květnu 2018 a vedl ji do září 2020. Podílel se na komunikačních kampaních globálních i lokálních značek jako Ford, Unilever, Nike či Madeta a Budějovický Budvar. Foto: Czech News Center
Po skupině KKCG je vydavatelský dům Czech News Center dalším, kdo oznámil vznik interní mediální agentury. Vznikající oddělení v Czech News Center se hodlá zaměřovat na malé a střední firmy. Ředitelem interní mediálky bude Martin Hanzal, který do loňského podzimu řídil mediální agenturu Mindshare ze skupiny GroupM nadnárodní komunikační grupy WPP. „Naším společným cílem bude nabídnout menším a středním firmám srovnatelný rozsah a kvalitu služeb, které nyní dostávají ty největší značky na českém trhu,“ prohlašuje.
„Dlouhodobě vidíme velký potenciál v regionech. Pro menší a střední firmy, které by třeba ani neuvažovaly o využití mediální agentury, chceme vytvořit fullservisové oddělení, které jim nabídne odborný konzultační prodej z pohledu média spolu se strategickým přístupem využívaným v agenturním prostředí,“ popisuje David Šaroch, obchodní ředitel printové inzerce Czech News Center. „Interní agentura pro SMB se bude věnovat přípravě komplexních strategií pro naše klienty. Nabízet budeme nejen možnosti inzerce v rámci širokých možností CNC, ale pomůžeme i s výkonnostním marketingem či nákupem inzerce v ostatních mediálních domech. Zřízení interní agentury považujeme za logický krok v rámci současných změn, které v CNC probíhají.“

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Daniela Chovancová přešla z Alzy do Kiwi.com

Regionální obchod A 11 řídí Fajtl, ředitelkou redakcí a obsahu je Štanglová
