Zpravodajská stanice CNN Prima News měla v květnu, prvním měsíci své existence, podíl na publiku 0,40 % v obecné cílové skupině diváků od 15 let. Na dotaz Médiáře to sdělila televize Prima, která CNN Prima News jako svůj devátý kanál spustila letos 3. května.
Nová stanice Primy je tak zhruba na čtvrtině cíle, který si ohledně sledovanosti nastavila - do roka od startu plánuje mít 1,5 %. „Současná celková proladěnost nového kanálu je 46 %. Očekáváme, že s nárůstem proladěnosti poroste i celkový share kanálu,“ doplnila mluvčí Primy Gabriela Semová. Zavedená ČT24 měla v květnu share 4,74 %.
Mezi nejsledovanější pořady CNN Prima News patří večerní Hlavní zprávy, následný bulvární magazín Showtime, ranní blok Nový den a Počasí. Na webu CNNPrima.cz, který v květnu podle NetMonitoru dosáhl 1,1 milionu reálných uživatelů, si lidi nejvíc přehrávají pořady Interview, 360° Pavlíny Wolfové a K věci.
„V průběhu května nám skvěle zafungovaly například články o suchu v Česku či potravinové soběstačnosti. Výborný zásah měla interview z televizních pořadů i exkluzivní rozhovory přímo pro web, a to hlavně s politiky, ekonomickými či zdravotnickými experty a dalšími osobnostmi,“ přiblížil Tomáš Večeřa, head of digital CNN Prima News.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě
