Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

CNN Prima News zahájila se sledovaností 2,3 %

  • ČTK
  • 04. 05. 2020 16:05

První zpravodajskou relaci na stanici CNN Prima News sledovalo v neděli od 18.55 po zahájení vysílání 83.000 diváků starších 15 let, tedy 2,3 % lidí s puštěnou televizí. V divácké skupině mezi 15 a 69 lety, na níž Prima cílí kvůli reklamě, měl první vysílaný pořad, tedy Hlavní zprávy, sledovanost 2,1 %. Ukazuje to měření ATO-Nielsen Admosphere.

Podíl na sledovanosti prvního pořadu a první hodiny vysílání se tak pohyboval nad 1,5 %, které si jako cíl sledovanosti Prima stanovila rok od zahájení vysílání. Tytéž Hlavní zprávy souběžně vysílané na hlavním kanále Primy vidělo 570.000 diváků starších 15 let, což představuje podíl 16 %.

Na konkurenční ČT24 hlavní zpravodajskou relaci Události od 19.00 sledovalo 177.000 diváků, což představuje podíl na sledovanosti kolem 5 %. Události paralelně běžely i na ČT1, kde je vidělo 817.000 lidí, což představuje podíl 22,8 %. Půlhodinové Moje zprávy na televizi Barrandov si v neděli od 19.25 nenechalo ujít v průměru 88.000 diváků starších 15 let.