První zpravodajskou relaci na stanici CNN Prima News sledovalo v neděli od 18.55 po zahájení vysílání 83.000 diváků starších 15 let, tedy 2,3 % lidí s puštěnou televizí. V divácké skupině mezi 15 a 69 lety, na níž Prima cílí kvůli reklamě, měl první vysílaný pořad, tedy Hlavní zprávy, sledovanost 2,1 %. Ukazuje to měření ATO-Nielsen Admosphere.
Podíl na sledovanosti prvního pořadu a první hodiny vysílání se tak pohyboval nad 1,5 %, které si jako cíl sledovanosti Prima stanovila rok od zahájení vysílání. Tytéž Hlavní zprávy souběžně vysílané na hlavním kanále Primy vidělo 570.000 diváků starších 15 let, což představuje podíl 16 %.
Na konkurenční ČT24 hlavní zpravodajskou relaci Události od 19.00 sledovalo 177.000 diváků, což představuje podíl na sledovanosti kolem 5 %. Události paralelně běžely i na ČT1, kde je vidělo 817.000 lidí, což představuje podíl 22,8 %. Půlhodinové Moje zprávy na televizi Barrandov si v neděli od 19.25 nenechalo ujít v průměru 88.000 diváků starších 15 let.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu
