Tým webu Hlídací pes uvádí svou druhou knihu Babiš. Vůdce pro 21. století. Pokřtil ji koblihou.

Co týden dal: O kvalitě českých médií * Okamura (ne)začne na Barrandově * Jaká budou loga ČT a ČR?

Newsletter Médiáře: Co přinesl 3. a 4. týden 2012 v médiích a marketingu

Tento přehled rozesíláme každý týden přihlášeným odběratelům. K pravidelnému odběru newsletteru a dalších novinek Médiáře se přihlásíte prostřednictvím formuláře „Novinky zdarma e-mailem“ v pravém sloupci.

SPECIÁLNĚ

Autoritativně vedený rozhovor s médiologem Janem Jirákem, který jsme přetiskli z časopisu Maxim, vzbudil mnohé reakce a přinesl další rekord v návštěvnosti Médiáře. Dalším tématem, které jsme rozvířili kvalitním textem Marka Prchala, je podivný výběr loga České republiky.

TELEVIZE

Na Kavčích horách opět ožilo téma vizuální identity České televize, včetně loga. O to staré zřejmě ČT nepřijde.

Televize Barrandov se poslední týden snaží zjistit, kdo vlastně bude mezi tvářemi jejího nového publicistického večerníku.

Živo je též kolem tuzemského kmitočtového spektra.

Prima s Novou představily jarní programová schémata. Formuje se regionální vysílání v digitálních sítích.

TISK

ONLINE

„Brzy možná budeme zase firma, kterou ostatní kopírují,“ řekl nám v rozhovoru generální ředitel Seznam.cz Pavel Zima. Letos se lídr českého internetu hodlá opřít do videoreklamy a začít sbírat peníze Googlu i tisku.

MOBILNÍ APLIKACE

REKLAMA

MARKETING & PR

SLOUPKY MÉDIÁŘE

K pravidelnému odběru newsletteru a dalších novinek Médiáře se přihlásíte prostřednictvím formuláře „Novinky zdarma e-mailem“ v pravém sloupci.