Výrobce sycených i nesycených nápojů Coca-Cola končí na českém trhu s dvoulitrovými pet lahvemi. „Od dvoulitrového balení odcházíme, protože již neumožňuje pokrýt různé spotřebitelské příležitosti při konzumaci nápojů,“ sdělila Kateřina Švecová z oddělení komunikace a vnějších vztahů Coca-Coly. Doprodat je chce do konce letošního dubna.
Dvoulitrovou variantu nahradí na trhu tři alternativy - 1,75 litru, 2,25 litru a také balení 6 plechovek o objemu 330 mililitrů. Plechovkám Coca-Cola také zúžila tvar, podle interního průzkumu firmy to prý spotřebitelé více preferují. Nová balení dodává firma na trh od pondělí 20. března. Netýká se pouze produktů značky Coca-Cola, která navíc minulý měsíc prošla rebrandingem, ale také balení nápojů značek Fanta, Sprite a Kinley tonic.
Největší počet kusů plánuje mít Coca-Cola o objemu 1,75 litru, komunikovat je chce jako balení vhodné pro rodinné stravování. Největší pet lahve o objemu 2,25 litru chce Coca-Cola komunikovat jako vhodné pro větší rodinné sešlosti. Balení multiplechovek bude v komunikaci firmy spojováno jako vhodné pro grilování a oslavy.